Какво е trivago Rating Index® (tRI)?
trivago Rating Index е изчерпателен и надежден индекс на потребителските оценки и мнения за хотели.
trivago Rating Index включва мнения и оценки от интернет и ги обобщава на базата на алгоритъм, който осигурява достоверни и безпристрастни резултати.
Милиона включени мнения
306m+Уеб сайта
65- Яснота. Оценките, събрани от различни източници са обобщени и така предлагат ясни и лесни за разбиране резултати.
- Прозрачност. Линкове водещи до хотелската страница или до сайта за резервации позволяват показването на оценките директно от източника.
- ктуалност. Всекидневните обновявания осигуряват най-актуалният индекс, който можете да намерите.
- Безпристрастност. Независимо дали даден хотел има 20 или 2 000 потребителски оценки, нашият алгоритъм предлага безпристрастно сравнение на всички места за настаняване.
Относно tRI
- trivago Rating Index не е просто средно аритметично число на потребителските мнения и оценки. Това е индекс изготвен на базата на изпитан и достоверен математически метод.
- Източник с голяма база данни от потребителски мнения не измества по значение мненията произлизащи от други по-малки източници.
- Алгоритъмът преизчислява и взима предвид случаи, в които даден хотел е оценен само от един източник спрямо друг хотел, който разполага с оценки от много други източници.
- trivago Rating Index e създаден по начин, който осигурява справедливо представяне на по-малко доказани източници. Например, първото мнение публикувано в нов източник е с по-голяма стойност от ново мнение добавено в източник с много вече публикувани отзиви.
- Даден хотел трябва да разполага поне с 5 потребителски мнения, за да бъде включен в trivago Rating Index.
- Оценяващите системи на всички уеб сайтове са преобърнати в trivago индекс скала от 0 до 10 точки.
- trivago Rating Index е създаден, за да осигури сравнението на всички видове места за настаняване на едно ниво.
- trivago Rating Index се обновява всекидневно за всеки хотел, като така предлага най-скорошните и точни оценки.
- Включените източници са представени поотделно и поименно (Expedia, Holidaycheck, Zoover, и др.) или са показани анонимно в групата “други източници”, в зависимост от различните предпочитания на сайтовете.
Бихте искали да повишите позицията си в резултатите на trivago? Вижте съвети и идеи в trivago Business Studio. Регистрирайте се безплатно днес.